Friday, August 17, 2012

Kematian kedua


Arnab aku yang sekor ni pun turut pergi meninggalkan aku juga semalam. Mungkin penyakit daripada yang arnab pertama aku kot. Tapi aku rasa masa aku beli ni, arnab ni belum putus susu la. Sebab kecik lagi arnab aku ni. Sedih tol aku. Tinggal 2 ekor yang besar tu jela. Aku pun tak tahu la apa salah aku. hehe.. Lepas ni confirm aku tak nak beli yang kecik lagi. Semalam aku ada contact pembekal arnab dari Senai Johor. Dia nak jual kat kau arnab Angora sepasang RM50. Tapi dia tak MMS aku lg ni. Kalau dah MMS, boleh la aku tengok dulu. Kalau cantik, aku on je. Murah dia tolak kat aku. hehe.. Nanti kalau dia MMS, aku upload gmbarnye bg tunjuk kat korang semua. hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ad

Menarik Di sini....