Thursday, October 4, 2012

Arnabku Beranak

Malam tadi 4hb 10 2012 arnab saya ni beranak. Tapi saya pun tak tahu berapa ekor anak dia sebab arnab ni sembunyikan anak dia bawah bulu-bulu yang dia cabut. Pagi tadi ingatkan arnab ni tak beranak lagi sebab tak nampak anak dia. Bila saya tengok lama-lama, ada benda bergerak-gerak kat bulu tu. Rupanya anak dia kat bawah bulu tu. Alhamdulillah. Bersyukur sangat-sangat. Cubaan pertama menjadi. Harap-harap anak dia dapat membesar dengan sihat. Aminnn... Nanti bila saya dah dapat tengok anak dia, saya akan update lagi.


 +
        

Hari ke 29

 

Hari ke 30 ( bawah bulu-bulu arnab tu ada anak arnab )

Kita tunggu hasilnya nanti..

2 comments:

l.u.q said...

alhamdulillah~

arnabpontian said...

Thanks afiq.. Klau arnab yang awak tu mengawan dia menjadi, insyaallah dalam 1-2 minggu lagi beranakla. Saya pun tak pasti jadi ke tak.Kalau tengok perut dia dah besar. Garang dia pun dah lain macam je. Doa-doala ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ad

Menarik Di sini....