Friday, August 24, 2012

Angora Rabbit

Selamat Hari raya semua.. Satu hari sebelum nak raya tu, ada la seorang pembekal arnab dari Senai ni contact aku. Dia cakap dia ada bawak arnab dia balik kg. Kg dia plak dekat ngan kg aku. Jam 6.40pm aku terus pegi rumah dia tengok arnab yang dia cakap tu comel. hehe.. Aku pun pegila tengok. Cantik gak arnab tu. Aku pun beli la dengan harga rm50 sepasang. Dia cakap jantan betina. Aku pun tak tahu betul ke tak. Klau betul, bagusla. Boleh aku jadikan baka nanti. Sekarang ni aku tengah ajar dia minum pakai niple. Die tak pandai minum pakai niple. Nape ntah.. takpe.. Sabar jela. hehe..


Sedap betul rumput israel nie...




Ni yang Jantan ( kata penjual tue la. Harap2 dia tak tipu aku )
Umur lingkungan 3bulan.
Cuba tengok telinga dia. Sebelah jatuh, sebelah tak.
Aku nak tengok dah besar jadi camne. hehe..
Sesiapa nak baka dia, tunggu dah besar ea nanti.


Ni pasangan dia. Angora betina. ( kata penjual tu gak )
Umur 3bulan. Tapi badan dia kecik sikit dari jantan tadi.
Telinga tak jatuh. Tapi bulu cantik. Bulu kembang.


Yang ni suka betul makan daun pandan wangi. pastu kencing dia busuk. hehe.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ad

Menarik Di sini....