Thursday, August 9, 2012

Kawan Baru

Yang nie pulak aku beli kat kedai ikan. 3hari aku pergi tengok arnab tu tapi nak beli takot bini aku tak setuju. Sampaila satu masa tu, die nak cari baju raya die. Aku pun apa lagi, amekla peluang ni. Aku belanja die baju raya, tapi die kena belanja aku arnab. Hehe.. bini aku ni klau dapat baju, apa2 pun kita mintak boleh dapat. Tambah bini pun dapat. Tapi dapat penumbukla. Hehe..Dah macam cerita bini-biniku gangster la plak. Klau tambah bini arnab takpela. Hehe.. Klau camnila, makin banyak arnab aku, makin banyakla baju bini aku. Hehe.. Bini aku suka gak kat arnab. Die suka yang warna putih mata merah tue. Aku pula memang cari yang tompok. Nak cari rex yang warna putih tompok2 hitam takde. Tompok ni pun bolehla. Tapi aku tak tahu baka apa. Lupa nak tanya kedai tue. Klau ada sesape tahu ni baka apa, bagitahu aku ea. Thanks...






Comel tak si Putih
Umur : lingkungan 2 bulan
Jantina : Betina
Berbulu lebat bermata merah
Baka : Tak tahu


Si Tompok
Umur : lingkungan 2 bulan
Jantina : Jantan
Bulu lebat sama macam putih
Baka : Tak Tahu gak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ad

Menarik Di sini....