Monday, September 3, 2012

Ayam Siam Betina Bauk (Sold)

Hari ni saya nak jual ayam siam bauk. Walaupun blog saya blog arnab, apa salahnya saya selitkan sekali penghuni2 reban saya. Ni adalah salah satu penghuni reban saya. Ibu ayam siam bauk @ batang kaki. Ayam ni datang dari Kedah. Kaki ayam ni special sikit. Cuba anda perhatikan kaki ayam ni. Kaki ayam ni berbentuk segi empat. Cuba lihat muka ayam ni. Ada jambang pada muka dia. Ayam ni sesuai untuk dibuat baka kerana ayam ini dah mencapai umur matang.

   




Umur : 2Tahun ++
Jantina : Betina
Harga : RM200 Nego (Sold)
Sesiapa yang berminat dengan ayam ni, bolehla sms @ call sy 017-7412556. Harga boleh dirunding. Siapa cepat, dia dapat. Stok terhad. Boleh datang ke rumah saya untuk lihat pelbagai jenis ayam siam. Tapi tak semua untuk di jual. Ada yang masih dalam proses untuk membuat baka. Kepada anda yang betul-betul berminat, jangan lepaskan peluang ini. Peluang hanya datang sekali.


1 comment:

Anonymous said...

great to meet you arnabpontian.blogspot.com blogger discovered your site via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://cheap-mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic Take care. Richard

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ad

Menarik Di sini....