Tuesday, November 13, 2012

Sangkar Dawai Untuk Dijual

Saya menjual sangkar dawai bersaiz 2kaki lebar x 16inci tinggi x 2kaki 4inci panjang kebalakang. Harga untuk single cage ialah rm40 dan untuk double cage ialah rm70. Saya menggunakan dawai bersaiz 0.5inci x 0.5inci. Harga untuk single cage + 1 bekas makanan autofeeder ialah rm55 dan untuk double cage + 2 bekas makanan autofeeder ialah rm90. Berminat, hubungi saya wan 017-7412556. Dibawah ialah contoh sangkar dawai untuk double cage + bekas makanan autofeeder. Sesuai untuk arnab yang ingin beranak kerana jika lubang sangkar terlalu besar, tikus akan masuk ke dalam sangkar anda dan makan anak arnab yang baru lahir. Ini berdasarkan pengalaman saya. 2 ekor ibu arnab yang beranak dan tikus telah makan anak2 arnab tersebut. Akhirnya, Separuh daripada anak-anak arnab itu mati dan separuh lagi berjaya diselamatkan. Kini, anak-anak arnab yang berjaya diselamatkan itu, saya telah menyusukan sendiri.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ad

Menarik Di sini....